Konsumenci zgadzają się na podanie swoich danych w zamian za spersonalizowane oferty

87% konsumentów zgadza się na wykorzystanie swoich danych przez firmy w celu spersonalizowania komunikacji – wynika z badania firmy Experian.

Z raportu przygotowanego przez Experian wynika, że klienci akceptują wykorzystanie swoich danych, jeżeli pozwala im to na uzyskanie konkretnych korzyści:

  • 54% chce, by ich dane wykorzystywane były w celu proponowania im zniżek na produkty, którymi byli w przeszłości zainteresowani.
  • 53% zgadza się na wykorzystanie przez firmę informacji o swoich urodzinach, by z tej okazji zaproponować im zniżkę.
  • 36% akceptuje użycie swoich danych by otrzymać informacje adekwatne do lokalizacji najbliższego sklepu danej marki.
  • 65% konsumentów uważa za korzystne, że firmy kontaktują się z nimi w sprawach związanych z potwierdzeniem zamówienia i dostawą produktu.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>