Multiscreening w Polsce 2015

63% polskich internautów szuka za pomocą swoich urządzeniach cyfrowych informacji o markach i produktach, które widzą na „pierwszym ekranie” (w telewizji) – wynika z przygotowanego przez IRCenter oraz Instytut Badań Społecznych Pollster raportu „Multiscreening 2015”.

Najpopularniejszą czynnością wykonywaną na smartfonie podczas oglądania tradycyjnej telewizji jest komunikowanie się ze znajomymi.

W dalszej kolejności wymieniano:

  • korzystanie z serwisów społecznościowych,
  • granie w ściągnięte na telefon gry,
  • szukanie informacji o tym, co widziało się na pierwszym ekranie,
  • słuchanie muzyki,
  • kupowanie produktów z pierwszego ekranu,
  • szukanie informacji o markach z pierwszego ekranu,
  • komentowanie tego co widzi się na pierwszym ekranie.

 

Grupa osób szukających informacji o firmach i produktach, które widzieli na pierwszym ekranie stanowi 63% polskich internautów. Duża część z nich to użytkownicy mediów społecznościowych – informacji o markach poszukują na Facebooku czy YouTube.

Facebook odgrywa dużą rolę zwłaszcza wśród najmłodszych odbiorców mediów cyfrowych, którzy używają tego kanału w celu znalezienia i pogłębienia informacji o markach i produktach.

 

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>