Rośnie popularność Real-Time Personalization

58% marketerów stosuje Real-Time Personalization. Wśród 42% którzy tego nie robią, prawie ośmiu na dziesięciu planuje wprowadzić to rozwiązanie w ciągu roku 2016 – wynika z analizy Trends & Priorities in Real-Time Personalization firmy Researchscape.

Na jakiej podstawie marketerzy kierują wybrane komunikaty do określonych grup odbiorców?

Najczęściej segmentują ich w oparciu o:

  • rodzaj treści oglądany na stronie www (48%),
  • lokalizację (45%),
  • czas spędzony na stronie (36%),
  • nawigację po stronie (35%).

 

W 1/3 przypadków internauci segmentowani są w oparciu o rodzaj urządzenia jakiego używają do przeglądania strony, swoich danych demograficznych czy buyer personas.

Głównym kanałem, w którym Real-Time Personalization jest stosowana są strony internetowe (44%), w dalszej kolejności znalazły się strony mobilne (17%), aplikacje internetowe (13%) i aplikacje mobilne (9%).

Do największych zalet z zastosowania Real-Time Personalization zaliczono:

  • wzrost zaangażowania klientów – 73%,
  • optymalizacja doświadczeń internautów – 54%,
  • lepsze wskaźniki konwersji – 53%,
  • wzrost liczby pozyskanych lead’ów / klientów – 45%,
  • zwiększone dochody z handlu w sieci – 34%,
  • wzrost lojalności klientów – 38%,
  • większa rozpoznawalność marki – 26%.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>