blog iPresso Marketing Automation

Polski internauta spędza w sieci 36 dni rocznie

Polski internauta spędza w sieci 2 godziny i 24 minuty dziennie, co daje prawie 73 godziny miesięcznie – wynika z badań firmy Gemius.

W skali roku przekłada się to na 36 dni surfowania w Internecie. To wynik niemal czterokrotnie wyższy niż w roku 2005.

Z danych Gemiusa dotyczących dziesięciu ostatnich lat wynika, że najmniej chętnie internauci korzystają z sieci w miesiącach wakacyjnych (lipiec i sierpień).

Odwrotny trend odnotowano w zimie – polscy internauci najchętniej spędzają czas online w styczniu i grudniu.

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz