Strona główna » Konsumenci nie tolerują powolnego działania e-sklepów

Konsumenci nie tolerują powolnego działania e-sklepów

Konsumenci nie tolerują powolnego działania e-sklepów

Ilość zakupów dokonywanych w Internecie będzie w 2015 roku większa niż w latach poprzednich. Większość klientów nie będzie jednak tolerowała niewłaściwego i wolnego działania stron internetowych sprzedawców – wynika z raportu Dyn Global Consumer Online Shopping Expectations 2015.

Jak wynika z badania firmy Dyn, 85% konsumentów planuje w 2015 roku dokonać takiej samej lub większej liczby zakupów online, co w roku 2014.  Ponad 90% osób zadeklarowało przy tym, że przynajmniej 1/4 zakupów robią w sieci. Nic więc dziwnego, że istotna jest dla nich szybkość i sprawność działania stron e-sklepów:

  • 86% respondentów uznało, że szybkość i jakość działania strony internetowej firmy wpływa na ich poziom zaufania do niej.
  • Prawie 65% ankietowanych nie zamierza czekać dłużej niż trzy sekundy na otwarcie się strony.
  • 85% respondentów oczekuje, że jakość i szybkość zakupów mobilnych będzie stała na tym samym poziomie, co jakość zakupów online robionych za pośrednictwem laptopów czy komputerów stacjonarnych.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.