Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
9 July 2025
Artykuły

Konsumenci nie tolerują powolnego działania e-sklepów

  • 27 kwietnia, 2015
  • 1 min read
[addtoany]
Konsumenci nie tolerują powolnego działania e-sklepów

Ilość zakupów dokonywanych w Internecie będzie w 2015 roku większa niż w latach poprzednich. Większość klientów nie będzie jednak tolerowała niewłaściwego i wolnego działania stron internetowych sprzedawców – wynika z raportu Dyn Global Consumer Online Shopping Expectations 2015.

Jak wynika z badania firmy Dyn, 85% konsumentów planuje w 2015 roku dokonać takiej samej lub większej liczby zakupów online, co w roku 2014.  Ponad 90% osób zadeklarowało przy tym, że przynajmniej 1/4 zakupów robią w sieci. Nic więc dziwnego, że istotna jest dla nich szybkość i sprawność działania stron e-sklepów:

  • 86% respondentów uznało, że szybkość i jakość działania strony internetowej firmy wpływa na ich poziom zaufania do niej.
  • Prawie 65% ankietowanych nie zamierza czekać dłużej niż trzy sekundy na otwarcie się strony.
  • 85% respondentów oczekuje, że jakość i szybkość zakupów mobilnych będzie stała na tym samym poziomie, co jakość zakupów online robionych za pośrednictwem laptopów czy komputerów stacjonarnych.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *