blog iPresso Marketing Automation

Konsumenci kupują więcej dzięki spersonalizowanym ofertom

87% spośród konsumentów, którzy logują się na strony e-commerce, żeby mieć dostęp do spersonalizowanych ofert, kupuje więcej niż ci, którzy się nie logują. 78% kupuje częściej, a 76% nabywa większą liczbę produktów – wynika z badania DigitasLBi 2015 Connected Commerce.

Konsumenci kupujący w sieci coraz chętniej korzystają ze spersonalizowanych, dopasowanych do siebie ofert. Trzy czwarte z nich zazwyczaj loguje się na swoje konta w e-sklepach, a 21% robi to podczas każdej wizyty.

Do najczęściej wymienianych korzyści z logowania się w e-sklepach należą:

  • możliwość sprawdzenia produktów oglądanych podczas poprzednich wizyt – 40%,
  • brak konieczności ponownego wprowadzania danych potrzebnych do finalizacji zakupu – 37%,
  • dostęp do spersonalizowanych ofert – 34%.

Dla 65% robiących zakupy w sieci istotne jest, by oferowane im produkty odpowiadały ich upodobaniom, wcześniejszym zakupom czy podanym e-sklepowi informacjom.

57% konsumentów uznaje za ważne otrzymywanie spersonalizowanych rekomendacji dotyczących produktów (dla 18% jest to bardzo ważne), a 86% oczekuje, że zostaną im zaproponowane specjalne oferty i zniżki – za szczególnie ważne uważa to 39% spośród kupujących.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz