56% dużych amerykańskich detalistów zainwestuje w beacony

Technologia Beacon cieszy się rosnącą popularnością wśród detalistów w Stanach Zjednoczonych. Według badania przeprowadzonego przez IHL Group na ponad 100 firmach z różnych branż, w latach 2015-2016 najchętniej w rozwiązanie to inwestować będą duże sieci handlowe.

Obecnie już 10% przedsiębiorstw, których roczne obroty przekraczają 1 miliard USD używa beaconów. Zgodnie z prognozami IHL Group na koniec bieżącego roku wskaźnik zastosowania tej technologii wyniesie wśród nich 37%, a w 2016 już 56%.

Wśród średnich przedsiębiorstw (o obrotach 500 mln – 1 mld USD) odsetek firm używających beacony wniesie w bieżącym roku 11% (na koniec 2016 roku już 50%), a wśród najmniejszych (poniżej 500 mln USD) – 31% (na koniec 2016 r. – 48%).

Technologia Beacon zdobywa uznanie również w Polsce, gdzie przykładem jej zastosowania jest Riccardo App – uznane na świecie rozwiązanie przygotowane dla marki Riccardo przez iPresso i RTB Tracker.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>