Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
11 July 2025
Artykuły

Konsumenci kupują więcej dzięki spersonalizowanym ofertom

  • 30 kwietnia, 2015
  • 1 min read
[addtoany]
Konsumenci kupują więcej dzięki spersonalizowanym ofertom

87% spośród konsumentów, którzy logują się na strony e-commerce, żeby mieć dostęp do spersonalizowanych ofert, kupuje więcej niż ci, którzy się nie logują. 78% kupuje częściej, a 76% nabywa większą liczbę produktów – wynika z badania DigitasLBi 2015 Connected Commerce.

Konsumenci kupujący w sieci coraz chętniej korzystają ze spersonalizowanych, dopasowanych do siebie ofert. Trzy czwarte z nich zazwyczaj loguje się na swoje konta w e-sklepach, a 21% robi to podczas każdej wizyty.

Do najczęściej wymienianych korzyści z logowania się w e-sklepach należą:

  • możliwość sprawdzenia produktów oglądanych podczas poprzednich wizyt – 40%,
  • brak konieczności ponownego wprowadzania danych potrzebnych do finalizacji zakupu – 37%,
  • dostęp do spersonalizowanych ofert – 34%.

Dla 65% robiących zakupy w sieci istotne jest, by oferowane im produkty odpowiadały ich upodobaniom, wcześniejszym zakupom czy podanym e-sklepowi informacjom.

57% konsumentów uznaje za ważne otrzymywanie spersonalizowanych rekomendacji dotyczących produktów (dla 18% jest to bardzo ważne), a 86% oczekuje, że zostaną im zaproponowane specjalne oferty i zniżki – za szczególnie ważne uważa to 39% spośród kupujących.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *