System iPresso zintegrowany jest z popularną platformą do prowadzenia sklepów internetowych – Magento.
Magento jest rozwiązaniem dostarczającym swoim użytkownikom licznych funkcjonalności pozwalających na stworzenie i zarządzanie dużymi sklepami internetowymi. Platforma ta posiada rozbudowany system zarządzania produktami, system raportowy oraz wersję mobilną i system płatności.
Niektóre z funkcji Magento:
- multistore – zarządzanie wieloma sklepami w obrębie jednego panelu administracyjnego,
- opcja korzystania z wielu języków i walut,
- śledzenie porzuconych koszyków,
- możliwość przydzielania różnych cen dla różnych grup klientów,
- kupony rabatowe,
- rozbudowane mechanizmy SEO.
Integracja iPresso z Magento umożliwi osobom prowadzącym e-sklepy na zdobycie większej wiedzy o konsumentach, monitoring ich zachowań w sieci i spersonalizowaną komunikację.
Do systemu iPresso trafią informacje o tym, jakie produkty zostały kupione przez danego klienta, jaką miały one wartość i kiedy dokonano zakupu. iPresso umożliwi również monitorowanie aktywności potencjalnego klienta w trakcie pobytu na stronach www sklepu, pozyskując informacje o jego zainteresowaniach i możliwych przyszłych zakupach.
Wprowadzenie leadów do systemu iPresso umożliwia optymalizację komunikacji z nimi – zindywidualizowaną komunikację, segmentację, lead scoring i monitoring aktywności.
System Marketing Automation zapewnia też mierzenie efektów prowadzonych działań w czasie rzeczywistym, programy lojalnościowe i prowadzenie w pełni zautomatyzowanych kampanii marketingowych.
Odpowiedz