NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
5 July 2025
Artykuły

Darmowa dostawa produktu ważną zaletą dla 83% e-klientów

  • 24 marca, 2015
  • 1 min read
[addtoany]
Darmowa dostawa produktu ważną zaletą dla 83% e-klientów

Jak wynika z raportu Walker Sands „Future of Retail Study” przeprowadzonego wśród 1400 e-konsumentów ze Stanów Zjednoczonych, ważnym czynnikiem w dokonywaniu zakupów w sieci jest darmowa przesyłka towaru i możliwość zwrócenia go bez ponoszenia kosztów.

Osoby, którym zaoferuje się takie możliwości, nie tylko skłonne są do częstszych zakupów, lecz chętniej kupują też droższe produkty, których nie widziały wcześniej w realu.

  • 76% ankietowanych deklaruje, że byliby w stanie kupić online produkt droższy niż 100 dolarów bez jego wcześniejszego obejrzenia. W roku 2013 wartość ta wynosiła 70%.
  • Darmowa dostawa wciąż jest najczęściej wymienanym czynnikiem (83%), składniającym konsumentów do robienia większej ilości zakupów online.
  • Możliwość dokonania zwrotu produktu bez ponoszenia kosztów jest silną zachętą dla klientów kupujących drogie produkty. Prawie trzy razy więcej osób (27% vs 10%) kupiłoby produkt droższy niż 1 000 dolarów, bez wcześniejszego oglądania go, w przypadku gdyby jego zwrot był darmowy.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *