Base CRM to jedno z najlepszych na świecie rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami. Teraz narzędzie to zintegrowane jest z systemem iPresso.
.
Base CRM należy do wiodących rozwiązań na rynku Customer Relationship Management. Ten wywodzący się z Krakowa start-up osiągnął międzynarodowy sukces i uznanie klientów na całym świecie.
.
Base CRM wyróżnia się wśród innych rozwiązań tego typu atrakcyjnym i przejrzystym wyglądem, funkcjonalnością i intuicyjnością. Jest również świetnie przystosowany do urządzeń mobilnych.
.
Rozwiązanie to pozwala na sprawne zarządzanie bazą kontaktów i sprzedażą oraz budowanie relacji z klientami.
Co oferuje Base CRM?
- zarządzanie bazą kontaktów,
- prowadzenie komunikacji z konsumentami,
- tworzenie powiązań pomiędzy poszczególnymi osobami i firmami,
- zaawansowaną segmentację i targetowanie,
- monitorowanie na bieżąco procesu sprzedażowego,
- wyznaczanie celów dla działu sprzedaży,
- raportowanie wyników i wizualizację danych,
- prognozowania wyników możliwych do osiągnięcia w przyszłości.
.
Integracja z iPresso
Integracja Base CRM z iPresso pozwoli na przesyłanie danych poszczególnych osób (imię, nazwisko, e-mail) pomiędzy oboma systemami.
Base CRM posługuje się rozróżnieniem osób, które znajdują się w bazie na kontakty (są to klienci – osoby które dokonały już transakcji) i leady (ci, którzy dojrzewają do dokonania zakupu). Informacja o tym podziale zostaje też uwzględniona przy imporcie danych do iPresso.
.
iPresso umożliwia prowadzenie zaawansowanych działań marketingowych nakierowanych na konkretne leady i kontakty, które trafią do systemu. Wprowadzenie ich do bazy pozwala na zoptymalizowanie komunikacji – zaawansowaną personalizację, segmentację, lead scoring i monitoring aktywności. System Marketing Automation zapewnia też mierzenie efektów prowadzonych działań w czasie rzeczywistym, programy lojalnościowe i kreację w pełni zautomatyzowanych kampanii marketingowych.
Odpowiedz