Strona główna » Integracja iPresso z PrestaShop – narzędziem do tworzenia sklepu internetowego

Integracja iPresso z PrestaShop – narzędziem do tworzenia sklepu internetowego

Integracja iPresso z PrestaShop – narzędziem do tworzenia sklepu internetowego
PrestaShop to darmowe rozwiązanie e-commerce, które zapewnia swoim użytkownikom wszystko czego potrzebują do stworzenia, obsługi i utrzymania sklepu internetowego. Oprogramowanie to charakteryzuje się łatwością użycia, szybką obsługą i skutecznością.
 .
PrestaShop dostarcza swoim użytkownikom aż 310 funkcjonalności, które pozwalają na stworzenie niepowtarzalnego „szytego na miarę” sklepu internetowego. Jest to rozwiązanie elastyczne, które umożliwia kreację dowolnego szablonu graficznego sklepu i dostosowanie jego wyglądu do charakteru prowadzonej działalności (np. sklep z odzieżą, księgarnia). Narzędzie to cieszy się ogromnym uznaniem wśród właścicieli sklepów internetowych na całym świecie.
ipresso plus prestashop
PrestaShop pozwala również na modyfikacje istniejących funkcjonalności lub rozbudowę ich o dodatkowe, indywidualne moduły (np. płatności, porównywarki, systemy śledzenia przesyłek). Zapewnia również możliwość zintegrowania sklepu z zewnętrznymi kanałami sprzedaży, takimi jak aukcje internetowe. Największą popularnością cieszy się tu serwis Allegro, na którym – dzięki integracji z PrestaShop – w każdej chwili można zaprezentować produkty dostępne w sklepie.
.
Rozwiązanie to posiada także systemy komentarzy, banerów, analizy zamówień, systemy rabatowe czy dodatkowej prezentacji wybranych produktów.
.
Integracja stworzonego w PrestaShop sklepu internetowego z systemem iPresso pozwoli na cykliczne przesyłanie danych (imię, nazwisko, e-mail) osób rejestrujących się w sklepie do systemu Marketing Automation.
ipresso prestashop
iPresso umożliwi natomiast prowadzenie zaawansowanych działań marketingowych nakierowanych na konkretne kontakty, które trafią do systemu.
.
Wprowadzenie leadów do systemu iPresso umożliwia optymalizację komunikacji z nimi – zaawansowaną personalizację, segmentację, lead scoring i monitoring aktywności.
.
System Marketing Automation zapewnia też mierzenie efektów prowadzonych działań w czasie rzeczywistym, programy lojalnościowe i prowadzenie w pełni zautomatyzowanych kampanii marketingowych.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.