blog iPresso Marketing Automation

Polscy konsumenci zadowoleni z zakupów online

Polacy są najbardziej zadowolonym z e-zakupów narodem w Europie. Średnia ocena wystawiana przez polskich konsumentów sklepom, w których robią zakupy online wynosi 4,8 na 5 gwiazdek – wynika z analiz firmy Trusted Shops.

W sklepach internetowych Polacy najwyżej oceniają obsługę klienta (4,8), a nieco słabiej jakość towaru (4,7) i czas jego dostawy (4,7).

Na drugim miejscu w tym rankingu znaleźli się Włosi, którzy swoje zakupy w sieci oceniali średnio na 4,79, a na trzeciej pozycji Niemcy (4,66). Na dalszych miejscach uplasowały się: Austria, Szwajcaria, Hiszpania, Wielka Brytania, Holandia i Francja.

Zdecydowana większość (93%) spośród wszystkich 2,4 milionów przebadanych przez Trusted Shops recenzji była pozytywna.

Z raportu wynika również, że ponad 1/4 wszystkich (28%) zamieszczanych ocen trafiła do sieci za pośrednictwem urządzenia mobilnego (smartfona lub tabletu).

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz