Nowe możliwości iPresso w segmentacji bazy kontaktów

iPresso zapewnia marketerom wszechstronne narzędzie do zarządzania bazą kontaktów – umożliwia ich kategoryzowanie, dzielenie na grupy i podgrupy, przypisywanie tagów, eksportowanie, importowanie, analizę i sortowanie. Możliwości systemu są cały czas poszerzane – najnowszym udoskonaleniem jest możliwość określania typów relacji pomiędzy poszczególnymi kontaktami.
iPresso daje marketerowi możliwość prowadzenia dokładnie stargetowanych działań. Mogą być one nakierowane na konsumentów zamieszkujących dany region, będących w określonym wieku czy mających pewne konkretne zainteresowania. Pozwala to na efektywną komunikację z potencjalnymi i aktualnymi klientami poprzez dostarczanie im takich treści, jakie są przez nich oczekiwane.
Możliwości gromadzenia danych demograficznych i behawioralnych o konsumentach są cały czas rozwijane. Najnowszą funkcją bazy kontaktów systemu iPresso jest możliwość przypisania każdemu z kontaktów typu, za pomocą którego określone zostaną jego powiązania z innymi osobami znajdującymi się w bazie.
Dzięki temu można będzie prowadzić kampanie marketingowe nastawione na grupę osób, pomiędzy którymi zachodzą określone relacje (np. pokrewieństwo, znajomość, relacje zawodowe) lub uzależnić podjęcie danego działania od charakteru tych relacji.