Strona główna » Marketing Automation: wszystkie narzędzia marketingowe w jednym miejscu

Marketing Automation: wszystkie narzędzia marketingowe w jednym miejscu

Marketing Automation: wszystkie narzędzia marketingowe w jednym miejscu

System iPresso integruje liczne narzędzia i funkcje wykorzystywane w marketingu. Za jego pomocą marketerzy korzystać mogą z możliwości Facebooka, Twittera, YouTube’a, SlideShare’a, LinkedIn czy LiveChata. Nowością w systemie jest integracja z Salesforce i Tradedoublerem.

integrated10iPresso zapewnia dostęp  z jednego poziomu do mediów społecznościowych: Facebooka, Twittera, YouTube’a, a także do serwisu przeznaczonego do publikacji prezentacji – Slideshare. System jest też zintegrowany z LiveChatem, dzięki któremu osoby odwiedzające stronę firmową mogą na bieżąco komunikować się z konsultantami. Integracja iPresso z Salesforce pozwala na automatyczne przesyłanie danych kontaktów pomiędzy oboma systemami, a dzięki synchronizacji z siecią performance marketingu Tradedoubler, marketerzy mają na bieżąco dostęp do wyników prowadzonych kampanii reklamowych.

Social Manager systemu iPresso daje bezpośredni dostęp do mediów społecznościowych i zapewnia zarządzanie wieloma profilami bez potrzeby ciągłego przelogowywania się między nimi. Marketerzy mają tu dostęp do Twittera, Facebooka, YouTube’a i SlideShare’a.

System automatycznie loguje się na odpowiednie kanały w mediach społecznościowych, pozwala na publikację wpisów w dowolnym momencie, monitoruje reakcje użytkowników na zamieszczone treści i umożliwia szybką odpowiedź na nie. Dzięki zastosowaniu systemu Marketing Automation można też w czasie zbliżonym do rzeczywistego analizować i porównywać parametry i statystyki dotyczące poszczególnych wpisów, poziomu zaangażowania użytkowników czy ilości wyświetleń.

iPresso social manager

Dzięki połączeniu z YouTube marketerzy za pomocą jednego kliknięcia zyskują dostęp do opublikowanych filmów, błyskawicznie zorientują się w statystykach ich wyświetleń, subskrypcji czy komentarzach zamieszczonych przez odbiorców. Social Manager zapewnia też dostęp do prezentacji i innych materiałów zamieszczonych w serwisie SlideShare.

iPresso jest też zsynchronizowany z nastawionym na kontakty zawodowo-biznesowe serwisem LinkedIn, który posiada 259 milionów użytkowników. Dla kontaktów zarejestrowanych w bazie systemu iPresso istnieje możliwość pobrania zdjęcia profilowego udostępnionego w serwisie LinkedIn oraz informacji o stanowisku na jakim dana osoba jest zatrudniona. W przypadku zmiany stanowiska informacja ta jest automatycznie aktualizowana w systemie iPresso.

System został również połączony z LiveChatem – rozwiązaniem pozwalającym internaucie odwiedzającemu daną stronę firmową na rozmowę w czasie rzeczywistym z konsultantem. Funkcja ta daje potencjalnym klientom stały dostęp do informacji o produktach i usługach, którymi są zainteresowani. Integracja iPresso z LiveChatem zapewnia automatyczne dodanie do bazy kontaktów osoby, która rozpocznie rozmowę z konsultantem na czacie. Daje również przedstawicielom firmy możliwość późniejszego wglądu w przebieg rozmowy oraz rejestruje dane przeprowadzonej konwersacji w historii kontaktu.

Nowością jest integracja iPresso z zaawansowanym systemem CRM, Salesforce oraz z siecią Tradedoubler.  W efekcie pierwszej z nich, dane kontaktów zapisane w Salesforce, takie jak imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu są automatycznie dodawane do bazy kontaktów w iPresso. Analogicznie, dane kontaktów zarejestrowanych w iPresso są automatycznie pobierane do bazy Salesforce.

Druga z nowych integracji dotyczy sieci performance marketingu Tradedoubler, działającej na zasadzie sieci afiliacyjnej, czyli takiej, w której płaci się za rzeczywistą sprzedaż lub przekierowanie leadu na stronę firmy. System iPresso pozwala na uzyskanie dostępu do raportów z kampanii reklamowych prowadzonych za pośrednictwem Tradedoublera. Marketerzy uzyskają dzięki temu dostęp do takich wskaźników jak odsłony, leady i dokonane sprzedaże. Raport reklam zapewnia dostęp do statystyk każdego konkretnego banera, a Raport dziennych zdarzeń dostarcza informacje na temat poziomu, jaki określone wskaźniki osiągnęły w konkretnym dniu.

Koordynacja tak wielu narzędzi w ramach iPresso sprawia, że rozwiązanie to jest najlepiej zintegrowanym systemem marketingowym na świecie. Jego zastosowanie przekłada się dzięki temu na wymierne korzyści marketingowe i sprzedażowe.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.