E-mail marketing to potężne narzędzie, dzięki któremu możesz skutecznie docierać zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów. Jeśli jednak chcesz odnieść sukces na tym polu, musisz upewnić się, że Twoje e-maile i newslettery są ciekawe i zoptymalizowane pod kątem potrzeb odbiorców. Jak możesz to sprawdzić? Wykorzystaj w tym celu e-mail intelligence.
W najprostszej formie możesz wykorzystać e-mail intelligence, korzystając z narzędzia, które pozwoli Ci analizować skuteczność Twoich kampanii e-mail marketingowych (właśnie coś takiego oferujemy w iPresso). Możesz także subskrybować newslettery konkurencji i analizować każdy przesyłany przez nich e-mail. W ten sposób możesz lepiej zrozumieć, jak działa Twoja konkurencja i wykorzystywać tę wiedzę do ulepszania swoich e-maili.
Powinieneś przede wszystkim skoncentrować się na analizie następujących elementów:
- Do kogo kierowane są maile wysyłane przez Twoją konkurencję?
- Jak te firmy tworzą tytuły maili?
- Co robią, aby ich newslettery były angażujące?
- Jakie dodatkowe rozwiązania podnoszące skuteczność stosują?
W ten sposób pozyskasz cenną wiedzę, która ułatwi Ci ulepszanie własnych newsletterów i maili reklamowych.
Odpowiedz