Trzy obszary biznesowe, które powinieneś automatyzować

Automatyzacja jako dziedzina może odnosić się do wielu czynności, ale w świecie biznesu są trzy kluczowe obszary, o których warto pomyśleć. Jeśli zastanawiasz się nad wdrożeniem automatyzacji marketingu w swojej firmie, skoncentruj się na e-mail marketingu, rekrutacji i zarządzaniu danymi.

Według Steve’a Gickling’a, dyrektora technicznego w firmie Calendar, personalizacja e-mail marketingu może zwiększyć zaangażowanie, konwersje i skuteczność pozyskiwania klientów. Tutaj kluczowa jest integracja z narzędziami CRM. Możesz je skonfigurować tak, aby e-maile były wysyłane do określonych grup odbiorców na podstawie ich zachowań lub innych parametrów.

Automatyzacja rekrutacji przydaje się w komunikacji z kandydatami, zwłaszcza jeśli chodzi o wysyłanie potwierdzeń (np. otrzymania CV), zaproszeń na rozmowy kwalifikacyjne i dodatkowych informacji związanych z procesem rekrutacyjnym. W ten sposób oszczędzasz czas, a Twoi kandydaci nie czują się zaniedbani.

A co z zarządzaniem danymi? Zautomatyzowane rozwiązania data management mogą pomóc w weryfikacji baz danych we wszystkich wykorzystywanych przez Twoją firmę aplikacjach i we wprowadzaniu niezbędnych aktualizacji – w pełni automatycznie. Dzięki automatyzacji DM każdy zespół w Twojej firmie ma dostęp do tych samych aktualnych danych.

Przeczytaj więcej na stronie Forbes.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.