Martech stack może być dla Twojej firmy ważnym wsparciem w codziennej pracy. Jednak, aby było to możliwe, musisz trzymać się pięciu kluczowych elementów. Faktem jest, że dodawanie nowych narzędzi do martech stacku lub jego optymalizowanie nie zawsze jest łatwe. Na czym najlepiej się skupić?
Po pierwsze, każdy element Twojego stacku musi być dostosowany do celów marketingowych i biznesowych firmy. Oprogramowanie, z którego będziesz korzystać, musi być naprawdę przydatne. Po drugie, upewnij się, że wiesz, jak korzystać z tego nowego narzędzia i jak mierzyć jego skuteczność. Rozwijaj kwalifikacje swojego zespołu i regularnie sprawdzaj osiągane wyniki. Po trzecie, poszerz wiedzę, aby lepiej rozumieć, jak działa martech; w ten sposób będziesz w stanie rozpoznać, kiedy sprzedawca będzie opowiadać bzdury lub będzie próbował sprzedać Ci coś, czego nie potrzebujesz.
Po czwarte, nie powiększaj swojego stacku bez dokładnej analizy aktualnego. Pozbądź się narzędzi, których nie potrzebujesz, lub których nie używasz; w przeciwnym razie będziesz mieć dziesiątki programów, które zajmują miejsce, ale niewiele wnoszą. I na koniec miej ustalony konkretny rezultat. Wyznacz sobie cel i realizuj go we wszystkim, co robisz.
Odpowiedz