Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
14 July 2025
News

Google Analytics 4 zamiast Universal Analytics

  • 22 marca, 2022
  • 1 min read
[addtoany]
Google Analytics 4 zamiast Universal Analytics

Stało się. Google Analytics się zmienia i wszyscy użytkownicy muszą zmienić się razem z nim, czy tego chcą, czy nie.

Za niewiele ponad rok, czyli 1 lipca 2023 wszystkie standardowe usługi, jakie oferował Universal Analytics przestaną działać — analizować nowe dane. Jeśli do tego czasu użytkownicy nie przejdą na wersję 4, która stanie się podstawową usługą pomiarową, to śledzenie statystyk, ścieżek klienta, zwrotów i wielu metryk stanie się niemożliwe. 

Marketerzy oczywiście nie dopuszczą do tego rodzaju sytuacji. 

Brak działań ze strony użytkowników operujących w sieci równałby się stanięciu firmy w miejscu. 

Na Google Analytics 4 można już migrować wszystko, co potrzebne, by zachować ciągłość działań i nie dać się zaskoczyć w przyszłości. 

Informacje o tym, co i jak zrobić, by przejść z Universal Analytics do Google Analytics znajdziecie w oficjalnym helpie TUTAJ

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *