Blog iPresso Marketing Automation
porzucone koszyki ile ich jest

[Raport Ve Global] Brytyjscy konsumenci w sieci – jak kupują?

Ve Global w swoim raporcie przeprowadziło badania na grupie 2000 Brytyjskich konsumentów w celu sprawdzenia, jak zachowują się oni podczas kupowania produktów w sieci.

Wyniki pokazały, że:

– 37% dodaje produkty do internetowych koszyków w celu odłożenia ich na później, a nie kupna

– 34% szukając drogich produktów (np. telewizorów) poświęca bardzo dużo czasu na research odwiedzając przynajmniej trzy inne strony (31%) z tymi samymi lub podobnymi produktami, szukając lepszej okazji

– 20% odwiedza placówki fizyczne, by mieć sposobność dotknięcia, obejrzenia produktu przed zakupem

– 34% decyduje się na zakup poszukiwanego produktu, ale nie w sklepie, w którym znaleźli go po raz pierwszy

– 14% korzysta z ofert innych sklepów z racji większej wygody w realizacji zakupu 

– 43% badanych potrafi w ostatnim momencie zrezygnować z zakupu na rzecz ofert dostępnych na Amazonie


Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz