[Raport Ve Global] Brytyjscy konsumenci w sieci – jak kupują?
![[Raport Ve Global] Brytyjscy konsumenci w sieci – jak kupują?](https://marketingautomagic.pl/wp-content/uploads/2022/03/140722_Shopping_Blog.jpeg)
Ve Global w swoim raporcie przeprowadziło badania na grupie 2000 Brytyjskich konsumentów w celu sprawdzenia, jak zachowują się oni podczas kupowania produktów w sieci.
Wyniki pokazały, że:
– 37% dodaje produkty do internetowych koszyków w celu odłożenia ich na później, a nie kupna
– 34% szukając drogich produktów (np. telewizorów) poświęca bardzo dużo czasu na research odwiedzając przynajmniej trzy inne strony (31%) z tymi samymi lub podobnymi produktami, szukając lepszej okazji
– 20% odwiedza placówki fizyczne, by mieć sposobność dotknięcia, obejrzenia produktu przed zakupem
– 34% decyduje się na zakup poszukiwanego produktu, ale nie w sklepie, w którym znaleźli go po raz pierwszy
– 14% korzysta z ofert innych sklepów z racji większej wygody w realizacji zakupu
– 43% badanych potrafi w ostatnim momencie zrezygnować z zakupu na rzecz ofert dostępnych na Amazonie