Blog iPresso Marketing Automation
transformacja cyfrowa przejście na digital marketing

Transformacja cyfrowa ciągle nieskończona

Według corocznych badań przeprowadzanych przez MediaSense wynika, że transformacja cyfrowa w światowych firmach coraz bardziej nabiera tempa, jednak sam proces zdołała ukończyć bardzo mała część.

– 82% firm planuje lub jest w trakcie wewnętrznego przejścia na model cyfrowy

– 76% firma planuje lub jest w trakcie zewnętrznego przejścia na model cyfrowy

– 11% firm dokonało pełnej transformacji cyfrowej

Główne powody utrudnień, na które skarżą się firmy, to:

– niekompatybilne technologie

– niewystarczające i niedokładne dane

– brak pracowników o odpowiednich umiejętnościach

Dodatkowo ponad połowa twierdzi, że interes własny przedsiębiorstw zawsze będzie brać górę nad potrzebą stworzenia wspólnych, interdyscyplinarnych wytycznych oraz sposobów wydajnych pomiarów.

Czy Twoja firma zbliża się już do celu, czy jednak coś ją blokuje? Sprawdź, w jaki sposób Marketing Automation System od iPresso może ci pomóc.

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz