Blog iPresso Marketing Automation
google analytics 4

Google Analytics 4 zamiast Universal Analytics

Stało się. Google Analytics się zmienia i wszyscy użytkownicy muszą zmienić się razem z nim, czy tego chcą, czy nie.

Za niewiele ponad rok, czyli 1 lipca 2023 wszystkie standardowe usługi, jakie oferował Universal Analytics przestaną działać — analizować nowe dane. Jeśli do tego czasu użytkownicy nie przejdą na wersję 4, która stanie się podstawową usługą pomiarową, to śledzenie statystyk, ścieżek klienta, zwrotów i wielu metryk stanie się niemożliwe. 

Marketerzy oczywiście nie dopuszczą do tego rodzaju sytuacji. 

Brak działań ze strony użytkowników operujących w sieci równałby się stanięciu firmy w miejscu. 

Na Google Analytics 4 można już migrować wszystko, co potrzebne, by zachować ciągłość działań i nie dać się zaskoczyć w przyszłości. 

Informacje o tym, co i jak zrobić, by przejść z Universal Analytics do Google Analytics znajdziecie w oficjalnym helpie TUTAJ

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz