NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
20 August 2025
Audio News

Określenie ścieżki zakupu

  • 9 kwietnia, 2021
  • 2 min read
[addtoany]
Określenie ścieżki zakupu

Lejek sprzedażowy tak samo jak wszystko inne wyraźnie zmienia się w czasie pandemii. Dziś pod uwagę trzeba brać inne sposoby zainteresowania odbiorcy produktem lub usługą, z prostego względu, że wiele poprzednich, standardowych metod nie jest już tak efektywna w swoim działaniu. Proces otaczania odbiorcy informacjami oraz planowanie jego Customer Journey przez pandemię coraz szybciej ewoluuje. Model linearny nie jest w stanie sprostać zmieniającym się nawykom zakupowym, jak i dostarczyć wystarczająco dużo potrzebnych danych o odbiorcach. Zatem trzeba zacząć kombinować.

Podstawą do zaprojektowania lejka sprzedażowego i dopracowania tego, jak Customer Journey odbiorcy będzie wyglądać, jest monitorowanie zachowań i śledzenie zmieniających się metryk. Duża ilość zebranych danych, które trzeba „przemielić”, wyprowadzić z nich konkretne raporty, a je z kolei przekuć na odpowiednie działania, może na początku przytłoczyć. Często z pewnością zdarzać się będzie, że kwestia priorytetowych metryk będzie się zmieniać.

Narzędzia do analityki oraz systemy do automatyzacji stają się coraz bardziej niezbędne. Zbieranie danych to jedno, ale potrzebny jest również wydajny system, który pozwoli je sprawnie przeanalizować, podzielić się nimi, a następnie wykorzystać. Możliwości iPresso w raportowaniu, śledzeniu metryk oraz integracji różnorodnych narzędzi marketingowych są bardzo rozbudowane, gładko dopasowując się do potrzeb różnych branż.

kanaly komunikacji social media, social media digital marketing, user experience i customer experience w social media
Następny artykuł

feed manager, product feed, lista produktow, marketing online feed
Poprzedni artykuł

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *