Obecność w mediach społecznościowych jest dziś dla większości firm oczywistością. iPresso wychodzi naprzeciw potrzebom marketerów, zapewniając im dostęp do statystyk poszczególnych kont w social mediach, takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Vimeo, czy SlideShare.
To w jaki sposób dana firma funkcjonuje w mediach społecznościowych ma bezpośrednie przełożenie na lojalność jej klientów – wynika z badania przeprowadzonego na amerykańskich konsumentach przez The Harris Poll dla TELUS International. Z ankiety wynika też , że prawie trzy czwarte (72%) amerykańskich milenialsów przejawia większą lojalność wobec marek, które odpowiadają na opinie przekazane im za pomocą mediów społecznościowych niż wobec tych, które tego nie robią. Wśród Amerykanów w wieku 45+ wskaźnik ten wynosi „tylko” 47%.
Rola mediów społecznościowych jest tak istotna, że nie można pominąć jej w prowadzeniu działań marketingowych, komunikacyjnych czy sprzedażowych firmy.
Social media dashboard w iPresso umożliwia szybkie i wygodne zapoznanie się ze statystykami charakterystycznymi dla poszczególnych kont w danym serwisie, np. liczbę fanów, odsłon, czy polubień na Facebooku. To z kolei pozwala osobom zarządzającym mediami społecznościowymi na optymalizację działań w tych kanałach.
Poszczególne dashboardy dedykowane są takim mediom społecznościowym, jak Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Vimeo, czy SlideShare.
Każdy z dashboardów prezentuje w formie wykresów statystyki dotyczące charakterystycznych wskaźników związanych z odpowiednim kontem na danej platformie społecznościowej.
W przypadku zarządzania przez firmę czy agencję marketingową większą liczbą kont w danym serwisie, iPresso pozwala na błyskawiczne przełączanie się pomiędzy nimi.
Dzięki temu, dostęp do statystyk wielu kont jest w każdej chwili pod ręką, a zapoznanie się z reakcjami na posty zamieszczane w różnych serwisach nie wymaga poświęcania
Odpowiedz