Jak sprawnie podejmować trafne decyzje w coraz szybciej zmieniającym się świecie cyfrowego marketingu branży spożywczej? – to pytanie które postawili sobie uczestnicy konferencji Foodbox.
Foodbox to pierwsza w Polsce konferencja na temat skutecznego marketingu produktów spożywczych w nowych mediach. W wydarzeniu , które odbyło się 23 maja w Warszawie, wzięli udział praktycy digital marketingu z wieloletnim doświadczeniem w promocji marek i produktów spożywczych. Wśród nich znaleźli się m.in. przedstawiciele iPresso Marketing Automation.
Tematyka podjęta podczas konferencji obejmowała wpływ nowych technologii i mediów na decyzje dokonywane przez konsumentów produktów spożywczych.
Wydarzenie skierowane było do zarządzających markami spożywczymi na stanowiskach takich jak dyrektorzy marketingu i sprzedaży, brand managerzy, specjaliści marketingu.
Wśród prelegentów Foodbox znalazł się Michał Wojciechowski, CEO iPresso Marketing Automation, którego prezentacja poświęcona była automatyzacji i synchronizacji komunikacji offline – online.
Marta Dębska, Customer Success Manager iPresso, zaprezentowała natomiast praktyczne przykłady zastosowania mechanizmów Marketing Automation w komunikacji z klientami. Przedstawione case studies odwoływały się do konkretnych scenariuszy mających za zadanie prowadzenie spójnej komunikacji omnichannelowej z klientem w oparciu o kody QR, e-kupony, reklamę TV oraz aplikacje mobilne.
Wystąpienia pozostałych prelegentów dotyczyły m.in. trendów w zakupach i konsumpcji jedzenia, nowych wyzwań w komunikacji, wykorzystania technologii we współczesnym marketingu czy zastosowania content marketingu.
Odpowiedz