Strona główna » Leady z Facebooka prosto do iPresso! Integracja MA z Facebook Lead Ads

Leady z Facebooka prosto do iPresso! Integracja MA z Facebook Lead Ads

Leady z Facebooka prosto do iPresso! Integracja MA z Facebook Lead Ads

Integracja Facebook Lead Ads z iPresso pozwoli na przesłanie pozyskanych w serwisie społecznościowym danych potencjalnych klientów bezpośrednio do systemu Marketing Automation, który umożliwi przeprowadzenie wobec nich zaawansowanych działań marketingowych.

Facebook daje marketerom szerokie możliwości w zakresie reklamowania swoich usług i pozyskiwania nowych klientów. Przykładem takich działań są Lead Ads, czyli reklamy pozwalające na pozyskanie za pomocą formularza kontaktowego informacji o użytkowniku serwisu, który zainteresuje się promowaną wiadomością. Rozwiązanie to stosowane jest przez firmy m.in. w celu zachęcenia internautów do zapisania się na wersję demo usługi, zarejestrowania się na udział w szkoleniu czy subskrypcji newslettera.

Dzięki integracji Facebook Lead Ads z iPresso, pozyskane w ten sposób leady zostaną przesłane do systemu Marketing Automation, który pozwala na prowadzenie wobec nich zaawansowanych działań marketingowych.

 

Jak działają Facebook Lead Ads?

Facebook Lead Ads to rodzaj reklamy pozwalającej na pozyskanie na Facebooku danych potencjalnego klienta, który w odpowiedzi na wyświetlone mu w tym serwisie ogłoszenie zdecyduje się wypełnić formularz kontaktowy.

Firmy wykorzystują Facebook Lead Ads do reklamowania swoich produktów, zachęcania do skorzystania z wersji demo, zapisania się na jazdy testowe samochodów, subskrypcję newsletterów czy dokonanie wyceny usługi.

lead ads

Formularz zamieszczony na Facebooku ma m.in. tą przewagę, że automatycznie wypełnia dane użytkownika serwisu (pobrane z profilu danej osoby). Rozwiązanie to jest też w pełni dostosowane do urządzeń mobilnych – nie wymaga od potencjalnego klienta żmudnego wpisywania swoich danych kontaktowych oraz pozwala na szybką oraz sprawną interakcję.

Lead Ads umożliwia marketerowi takie dostosowanie pól formularza, by zawierały one najbardziej potrzebne w danej sytuacji informacje, a przy odpowiedniej optymalizacji działań pod kątem grup docelowych umożliwia na uzyskanie zdecydowanie lepszej konwersji niż formularze zamieszczane np. na zewnętrznych landing page’ach.

 

Integracja z iPresso

Dzięki integracji Facebook Lead Ads z iPresso, dane pozyskane z facebookowych formularzy zostaną automatycznie przesłane do systemu Marketing Automation.

W Contact Managerze iPresso zostanie odnotowana aktywność kontaktu (Wypełnienie forlead ads ipresso1mularza Facebook Lead Ads). Szczegółowe dane zawierać będą nazwę konkretnego formularza (Leadgen Form) oraz fanpage’a na którym został on wypełniony.

Poza podstawowymi danymi pozyskanymi z formularza (imię, nazwisko, e-mail), można również pobrać m.in. numer telefonu komórkowego, nazwę miasta czy firmy.

Rozwiązanie to pozwoli na pozyskanie nowych leadów i zdobycie dodatkowych informacji o osobach, których dane istnieją już w bazie kontaktów. Dane te zapewnią marketerom lepsze poznanie cech, potrzeb i zainteresowań potencjalnych klientów, co z kolei pozwoli na dotarcie do nich w bardziej spersonalizowany i zindywidualizowany sposób za pośrednictwem kampanii marketingowych prowadzonych bezpośrednio w systemie Marketing Automation.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.