Shopify jest jedną z najszybciej rozwijających się platform sklepowych na świecie. Obecnie korzysta z niej ponad 500 tysięcy firm prowadzących e-sklepy. Integracja tego rozwiązania z iPresso pozwoli na lepsze poznanie preferencji i oczekiwań klientów oraz skuteczne dotarcie do nich z odpowiednimi materiałami marketingowymi.
Shopify należy do najpopularniejszych platform do zarządzania sklepami internetowymi. Do zalet tego rozwiązania należy szeroka funkcjonalność, duży wybór wysokiej jakości szablonów, edytor drag&drop, oraz możliwość dokładnego śledzenia statystyk związanych ze sprzedażą i zamówieniami.
Dzięki integracji tego rozwiązania z iPresso, firmy prowadzące e-sklepy będą mogły skutecznie zarządzać zautomatyzowaną komunikacją ze swoimi klientami. Do systemu Marketing Automation przekazywane będą precyzyjne informacje o zakupionych przez daną osobę produktach, ich ilości oraz wartości.
Integracja iPresso z Shopify pozwoli osobom prowadzącym e-sklepy na zdobycie większej wiedzy o swoich klientach i spersonalizowaną, wielokanałową komunikację z nimi. iPresso umożliwi monitorowanie aktywności potencjalnego klienta w trakcie pobytu na stronach internetowych sklepu, pozyskując informacje o jego zainteresowaniach i możliwych przyszłych zakupach.
Wprowadzenie leadów do systemu iPresso zapewnia optymalizację komunikacji z nimi – zindywidualizowany kontakt, segmentację, lead scoring i monitoring aktywności.
System Marketing Automation zapewnia też mierzenie efektów prowadzonych działań w czasie rzeczywistym, programy lojalnościowe i prowadzenie w pełni zautomatyzowanych kampanii marketingowych.
Odpowiedz