Do iPresso wprowadzono rozbudowany Dashboard web push, dzięki któremu marketerzy będą mogli na bieżąco monitorować statystyki związane z tym kanałem komunikacji.
W ramach Dashboardu dostępne są dane związane z liczbą web push tokenów przypisywanych przez system urządzeniom, na których wyrażono zgodę na otrzymywanie powiadomień typu web push. Do statystyk tych należą m.in. liczba tokenów, liczba tokenów mobilnych i desktopowych, przyrost liczby tokenów, a także ich liczba z uwzględnieniem podziału na rodzaje kontaktów (rozpoznane, anonimowe) czy wykorzystywanych przeglądarek internetowych.
Trzy górne pola Dashboardu kontaktów prezentują następujące dane:
- liczba tokenów,
- liczba tokenów mobilnych,
- liczba tokenów desktopowych.
Statystyki te uwzględniają też zmianę jaka zaszła w ciągu ostatnich 15 dni.
Dostępne niżej wykresy przedstawiają w formie graficznej statystyki związane z ogólną liczbą tokenów oraz przyrostem ich liczby.
Kolejne elementy dashboardu pokazują podział tokenów z uwzględnieniem ich podziału na:
- rodzaje kontaktów (np. rozpoznane i anonimowe),
- urządzenie (np. mobilne i komputery),
- przeglądarki internetowe,
- systemy operacyjne.
Tak szczegółowe dane pozwolą marketerom na jeszcze dokładniejsze i lepsze poznanie preferencji odbiorców komunikacji marketingowej i skupienie się na działaniach poprawiających konwersję w poszczególnych grupach targetowych.
Odpowiedz