Dashboard kontaktów to nowy sposób prezentowania bieżących działań i aktywności kontaktów znajdujących się w bazie systemu, który wkrótce zostanie wprowadzony do iPresso.
Trzy górne pola Dashboardu kontaktów prezentują następujące dane:
Liczba kontaktów – określona jest tu liczba kontaktów w bazie, wraz ze zmianą jaka zaszła w ciągu ostatnich 15 dni
Liczba aktywności (ostatnie 15 dni) – prezentuje liczbę aktywności odnotowanych w systemie w ciągu ostatnich 15 dni i zmianę w stosunku do wcześniejszych 15 dni
Liczba działań (ostatnie 15 dni) – przedstawia liczbę działań odnotowanych w systemie w ciągu ostatnich 15 dni i zmianę w stosunku do wcześniejszych 15 dni
Na wykresach poniżej zaprezentowano dane związane z liczbą kontaktów (z zaznaczeniem liczby kontaktów monitorowanych) oraz z podziałem na typy kontaktów (np. osoba, firma).
Pozostałe wykresy przedstawiają dane związane z najczęstszymi aktywnościami wykonywanymi przez kontakty w określonym okresie (np. ostatnie 7 dni) oraz najczęstszymi działaniami przeprowadzone w stosunku do tych osób. Dostępna jest także lista najaktywniejszych kontaktów w określonym przedziale czasowym (dziś, wczoraj, ostatnie 7 dni, ostatnie 30 dni).
Dashboard kontaktów pozwala też marketerom na definiowanie własnych wykresów, na których można zaprezentować w formie graficznej statystyki określonego segmentu. W tym miejscu zdefiniować można dowolne dane zbierane przez system w odniesieniu do określonej grupy kontaktów.
Przykładem takiego wykresu może być zapis na newsletter w interwale jednego dnia. Po stworzeniu odpowiedniego segmentu (nazwanego np. Dashboard – Zapis na newsletter), w formie graficznej przedstawione zostaną codzienne zmiany w liczbie kontaktów. Pozwoli to marketerom to na reagowanie na bieżąco na spadające lub rosnące zainteresowanie newsletterem.
Odpowiedz