iPresso to platforma, która daje możliwość gromadzenia ogromnej ilości informacji behawioralnych i demograficznych. Aby prowadzić skuteczną i maksymalnie spersonalizowaną komunikację z klientami, możliwości systemu są regularnie rozszerzane, m.in. poprzez integracje z wiodącymi narzędziami jak systemy CRM, media społecznościowe czy aplikacje usprawniające komunikację wewnątrz firmy.
Dzięki najnowszej integracji iPresso z platformą Zapier – która pozwala na połączenie ze sobą wielu aplikacji i zautomatyzowanie przesyłania danych pomiędzy nimi – użytkownicy systemu MA zyskują jeszcze większe możliwości w zakresie łączenia różnych narzędzi i sprawnego wykorzystania ich do swoich celów marketingowych.
Dzięki Zapier’owi można w prosty sposób zintegrować ze sobą takie narzędzia jak GMail, Facebook, Slack, Dropbox, PayPal, WordPress i kilkaset innych aplikacji. Użytkownik Zapier’a może skonfigurować konkretne działania (triggers) w danej aplikacji, które automatycznie uruchomią odpowiednie akcje w innych usługach.
Integracja z iPresso pozwoli na automatyczne dodanie, usunięcie, edycję lub nadpisanie danych kontaktów w systemie MA na podstawie konkretnego działania wykonanego np. w określonym systemie CRM. Rozwiązanie to może działać również w drugą stronę: dodanie lub edycja kontaktu w iPresso jest w tym przypadku triggerem odpowiednio zdefiniowanych działań w innych systemach.
Jak to wygląda w praktyce?
- Działanie w iPresso wywołane akcją w innym systemie.
W tym przypadku w iPresso może nastąpić automatyczne dodanie, usunięcie, edycja lub nadpisanie (w przypadku, gdy np. w systemie znajduje się już osoba z danym adresem e-mail) informacji o kontakcie.
Przykładem może być tu automatyczne wprowadzenie do bazy iPresso nowego kontaktu w następstwie dodania go do systemu do zarządzania relacjami z klientem (wśród setek rozwiązań dostępnych przez Zapier znajdują się m.in. Redtail CRM, SugarCrm, OnePage CRM czy Zoho CRM) lub pozyskania jego danych poprzez media społecznościowe (np. Facebook Lead Ad).
- Wywołanie działania na podstawie triggeru w iPresso.
Dodanie lub edycja kontaktu istniejącego w bazie iPresso może też wyzwalać działanie w systemie zewnętrznym.
Przykładem będzie tu wysłanie pracownikom działu sprzedażowego komunikatu (np. za pośrednictwem Slack’a lub poprzez narzędzie call center, np. CallHub) po tym, jak w bazie systemu pojawi się nowa osoba.
Dzięki dostępności w Zapier’ze ponad 300 różnego rodzaju aplikacji, integracja tego rozwiązania z iPresso daje firmom niemal nieograniczone możliwości w zakresie usprawnienia i zautomatyzowania działań marketingowych prowadzonych w obrębie wielu odrębnych aplikacji i systemów.
Odpowiedz