Strona główna » 91% właścicieli e-sklepów widzi korzyści z analizy zachowań klientów

91% właścicieli e-sklepów widzi korzyści z analizy zachowań klientów

91% właścicieli e-sklepów widzi korzyści z analizy zachowań klientów

Ponad 90% właścicieli sklepów internetowych bada zachowania swoich klientów. Dziewięciu na dziesięciu uważa też, że działanie takie może pomóc w zwiększeniu sprzedaży – wynika z raportu firmy Analyzeo.

Jakie zachowania użytkowników swoich stron znają firmy?

  • 88% – liczbę wizyt na stronie,
  • 74% – średni czas spędzony na stronie,
  • 64% – miejsca kliknięć,
  • 35% – miejsca przyciągające uwagę,
  • 6% – inne,
  • 8% – nie znają żadnych.

82% ankietowanych stwierdziło, że dba by ich strona poprawnie wyświetlała się na urządzeniach mobilnych. 18% nie przykłada do tego żadnej uwagi.

Zapytani o to jakie działania marketingowe zamierzają stosować w większym stopniu, ankietowani najczęściej wymieniali:

  • pozycjonowanie (60%),
  • kampanie e-mailingowe (48%),
  • działania w social media (46%).
  • remarketing (37%)
  • analiza zachowań użytkownika (36%).

Badanie zostało przeprowadzone metodą ankietową na próbie 107 przedstawicieli mikro-, małych i średnich firm.

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.