LeadDesk to wiodąca w branży platforma dla call center, telesprzedaży i działań telemarketingowych. Jej integracja z systemem iPresso pozwoli na jeszcze sprawniejsze zarządzanie relacjami z klientami.
LeadDesk to rozwiązanie stworzone na potrzeby telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. Przeznaczone jest ono dla firm każdej wielkości – od freelancerów po duże przedsiębiorstwa.
Co tydzień za pośrednictwem platformy LeadDesk prowadzi się ponad 1,5 mln rozmów i obsługuje ponad 75 000 zamówień. Firma LeadDesk jest laureatem nagród Red Herring 2012 i Deloitte Fast 50 Rising Star.
Do zalet tego rozwiązania należy:
- prostota użycia,
- możliwość wykonania połączeń z właściwymi osobami i osiągnięcia lepszych wyników sprzedaży,
- funkcje dodatkowe: wiadomości SMS, e-mail, opcje wybierania, nagrywanie rozmów oraz API dla programistów,
- pełen interfejs agenta – od wybierania numerów, poprzez przyjmowanie zamówień aż po zarządzanie czasem,
- raporty i monitoring na żywo,
- możliwość wykorzystania LeadDesk’a jako systemu CRM dla pozyskiwania klientów.
Dzięki integracji z iPresso istnieje możliwość przesyłania kontaktów z bazy systemu Marketing Automation do LeadDesk. Do danych dostarczanych przez iPresso należą: imie, nazwisko, email, www, adres, firma i nazwa.
Rozwiązanie to pozwala na synchronizację kontaktów poprzez przesłanie całej bazy iPresso do LeadDesk.
Ponadto wszelkie działania w Managerze Kontaktów iPresso, które odbywają się na zintegrowanych kontaktach będą odzwierciedlone w LeadDesku. Umożliwi to spójne i kompleksowe podejście do obsługi potencjalnych i aktualnych klientów.
System iPresso zapewnia zaawansowaną obsługę relacji z potencjalnymi i aktualnymi klientami, pozwalając na zarządzanie bazą, analizę aktywności, zaawansowaną segmentację, lead scoring, monitoring zachowań, prowadzenie programów lojalnościowych.
Odpowiedz