Strona główna » iPresso partnerem konferencji „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”

iPresso partnerem konferencji „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”

iPresso partnerem konferencji „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”

Konferencja poświęcona marketingowi, sprzedaży i roli systemów CRM odbędzie się 9 grudnia w Warszawie.

Jak pozyskiwać klientów, sprawnie się z nimi kontaktować, rozpoznawać ich potrzeby i utrzymywać z długotrwałe relacje?

Ważną rolę odgrywają tu systemy Customer Relationship Management, którym poświęcona będzie konferencja Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM.

Tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Wdrożenie i integracja systemu CRM
  • CRM w modelu cloud computing
  • Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM, a zarządzanie wiedzą

Jeden z wykładów, zatytułowany Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?, zostanie poprowadzony przez Michała Wojciechowskiego, CEO i współtwórcę systemu iPresso.

Więcej informacji i rejestracja na konferencję: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.