Strona główna » Integracja iPresso z aplikacją Landingi – zaawansowanym edytorem landing page’y

Integracja iPresso z aplikacją Landingi – zaawansowanym edytorem landing page’y

Integracja iPresso z aplikacją Landingi – zaawansowanym edytorem landing page’y

System iPresso można teraz zintegrować z aplikacją Landingi – łatwym w obsłudze edytorem umożliwiającym samodzielnie tworzenie landing page’y dla dowolnej kampanii bez pomocy grafika, programisty i bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy. 

Landing page to strona internetowa, na którą potencjalny klient może trafić np. po kliknięciu w baner reklamowy, link sponsorowany, za pośrednictwem otrzymanego newslettera czy mailingu.

Celem takiej strony jest oczywiście konwersja, która w zależności od przyjętej strategii może oznaczać wykonanie takich działań, jak rozpoczęcie procesu zakupowego, rejestrację w serwisie czy pozostawienie danych kontaktowych.

Landing page są jednym z najistotniejszych narzędzi generowania leadów, czyli budowania bazy kontaktów.

ipresso landingi

Do możliwości aplikacji Landingi należą takie funkcjonalności jak:

  • Edytor – samodzielne tworzenie landing page’y,
  • Szablony – ponad 100 gotowych szablonów landing page’y,
  • Formularze – narzędzie do zbierania danych kontaktowych,
  • Testy A/B – pozwalają na testowanie różnych wariantów kreacji i wybór najlepszej wersji,
  • Skrzynka – nowoczesne narzędzie do zbierania danych,
  • Statystyki – rezultaty landing page’y są na bieżąco rejestrowane i prezentowane w formie statystyk.

Dzięki przeprowadzonej integracji pozyskane za pośrednictwem aplikacji Landingi dane leadów trafią bezpośrednio do bazy kontaktów iPresso.

iPresso zapewnia wielokanałową komunikację z konsumentami, dostosowanie oferty do ich oczekiwań, personalizację kontaktu i w pełni zautomatyzowane kampanie marketingowe.

integracja z landing

System ten umożliwia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami i wspiera sprzedaż, zapewniając takie działania, jak m.in.:

  • zaawansowana segmentacja bazy kontaktów,
  • szczegółowa historia aktywności kontaktów,
  • spersonalizowana komunikacja z konsumentami,
  • lead scoring i programy lojalnościowe,
  • zautomatyzowane, wielokanałowe działania marketingowe,
  • zaawansowane działania lead nurturingowe,
  • Proximity Marketing,
  • mierzenie efektów w czasie rzeczywistym.

iPresso to zaawansowany i jednocześnie przyjazny w użyciu system wielokanałowego Marketing Automation. Jest dostępny w wersji dla dużych firm jako iPresso Enterprise (http://ipresso.pl) oraz dla mniejszych firm jako iPresso Express (http://ipressoexpress.pl). iPresso to technologia wybrana m.in. przez Wawel, Bank BZ WBK, Danone oraz dziesiątki mniejszych przedsiębiorstw.

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.