blog iPresso Marketing Automation

iPresso członkiem Bluetooth Special Interest Group

Bluetooth SIG to powstała w 1998 roku międzynarodowa organizacja wspierająca technologię Bluetooth i koordynująca jej rozwój. Członkiem tej grupy został właśnie system iPresso Marketing Automation.

bluetoothOrganizacja stawia sobie za zadanie rozpowszechnianie standardu Bluetooth, wdrażanie jego kolejnych wersji, określanie specyfikacji urządzeń i dbanie. by technologia ta dotrzymywała kroku aktualnym trendom marketingowym.

Do tych najgorętszych trendów zaliczają się m.in. Internet of Things (Internet rzeczy), Proximity Marketing i technologia Beacon – czyli dziedziny wspierane przez system iPresso Marketing Automation.

Technologia Bluetooth daje marketingowi nowe możliwości pozwalając na wymianę informacji pomiędzy nadajnikami, urządzeniami mobilnymi i sieciami komputerowymi. Znajduje to zastosowanie w Proximity Marketingu,którego istotą jest bezprzewodowe przesyłanie treści konsumentom – mogą to być np. informacje o najlepszych ofertach i promocjach wysyłane automatycznie osobom znajdującym się w danym momencie sklepie.

System iPresso zapewnia połączenie Proximity Marketingu z kompleksowym, zautomatyzowanym zarządzaniem kampaniami w Internecie i wykorzystuje te opcje dla zapewnienia marketerom wielokanałowej komunikacji z klientem zarówno on-line jak i offline.

Wstąpienie do Bluetooth SIG potwierdza przynależność iPresso do grupy światowych liderów w dziedzinie bezprzewodowej komunikacji Internet of Things.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz