System iPresso zintegrowany jest z wiodącymi rozwiązaniami CRM dostępnymi na rynku. Jednym z nich jest Contactually, zaawansowane narzędzie zapewniające budowę bazy kontaktów, prowadzenie e-mailingu, dzielenie się treściami czy tworzenie powiązań między klientami.
Systemy CRM (Customer Relationship Management) to rozwiązania wspomagające kontakty firmy z jej potencjalnymi i aktualnymi klientami. iPresso zintegrowane jest z najlepszymi z nich, co pozwala na jeszcze skuteczniejsze budowanie relacji z konsumentami.
Jednym z CRM’ów, z którymi integruje się iPresso jest Contactually – rozwiązanie służące tworzeniu relacji z konsumentami i zarządzanie nimi.
Contactually pozwala dotrzeć do odpowiednich klientów w odpowiednim momencie, buduje bazę kontaktów i pomaga zwiększyć sprzedaż w długoterminowej perspektywie.
Zapewnia takie funkcjonalności, jak:
– Dashboard – zarządzanie kontaktami i relacjami z nimi,
– E-mail – zaawansowane wsparcie e-mail marketingu,
– Udostępnianie treści – dzielenie się ze swoją siecią kontaktów wartościowym contentem,
– IntroMaker – narzędzie służące wprowadzaniu powiązań między poszczególnymi kontaktami.
.
Integracja iPresso z Contactually
Integracja Contactually z iPresso polega na ciągłej wymianie kontaktów zarejestrowanych w każdym z systemów wraz z najistotniejszymi informacji o nich (imię, nazwisko, tytuł, firma, e-mail).
Wprowadzenie leadów do systemu iPresso umożliwia optymalizację komunikacji z nimi – zaawansowaną personalizację, segmentację, lead scoring, monitoring aktywności, raportowanie. Relacje z konsumentem przebiegają za pośrednictwem wszystkich kanałów oferowanych przez Marketing Automation.
Połączenie możliwości prowadzenia kompleksowych działań marketingowych w systemie iPresso z Contactually, pozwoli na efektywne zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta.
iPresso zapewnia kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami i wspiera sprzedaż, zapewniając takie działania, jak m.in.:
– zaawansowana segmentacja bazy kontaktów
– szczegółowa historia aktywności kontaktów
– spersonalizowana komunikacja z konsumentami
– lead scoring i programy lojalnościowe
– zautomatyzowane, wielokanałowe działania marketingowe
– zaawansowane działania lead nurturingowe
– Proximity Marketing
– mierzenie efektów w czasie rzeczywistym.
iPresso to zaawansowany i jednocześnie przyjazny w użyciu system wielokanałowego Marketing Automation. Jest dostępny w wersji dla dużych firm jako iPresso Enterprise (http://ipresso.pl) oraz dla mniejszych firm jako iPresso Express (http://ipressoexpress.pl). iPresso to technologia wybrana m.in. przez Wawel, Bank BZ WBK, Danone oraz dziesiątki mniejszych przedsiębiorstw.
Odpowiedz