System iPresso Marketing Automation zintegrował się z FusionSystem – kompleksową aplikacją do obsługi marketingu internetowego, która pozwala m.in. na stworzenie własnej strony internetowej, landing page’a czy bloga.
Jak działa FusionSystem?
FusionSystem daje swoim klientom możliwość szybkiego i intuicyjnego stworzenia własnej strony internetowej.
Rozwiązanie to nie wymaga posiadania wiedzy technicznej – system zapewnia użytkownikom odpowiednią domenę, gotowe szablony oraz dostęp do narzędzi statystycznych.
FusionSystem umożliwia też pozycjonowanie stron www, zamieszczanie bannerów czy prowadzenie kompleksowych działań PR-owych.
Do funkcji tej aplikacji należą:
- szybkie tworzenie landing page’y, portali i blogów,
- przechwytywanie wartościowych domen internetowych,
- monitoring pozycji w wyszukiwarkach,
- responsywne i automatyczne szablony stron,
- powiadomienia,
- statystyki i raporty.
.
Integracja z iPresso
Integracja oznacza, że każda z utworzonych za pomocą FusionSystem stron internetowych zostaje automatycznie dodana do stron monitorowanych w iPresso.
Pozwala to pozyskiwanie szczegółowych informacji o:
- ruchu na danej stronie,
- podstronach odwiedzanych przez internautów,
- ilości czasu spędzonego przez dany kontakt na konkretnej stronie,
- pobranych plikach,
- odsłonach stron przez monitorowane kontakty.
Dzięki dostępnym w iPresso narzędziom statystyczno-raportowym możliwe jest również sprawdzenie, jakie aktywności są najczęściej podejmowane przez określone grupy konsumentów.
Dane dotyczące odsłon danej strony przez określone kontakty może być też wykorzystana w scenariuszach Marketing Automation, np. osoby, które spędzą minutę na monitorowanej podstronie mogą automatycznie otrzymać e-maila z informacją o oferowanej im zniżce na produkt, który oglądały.
Kolejną funkcją dostępną dzięki integracji jest automatyczne przesyłanie do systemu iPresso danych leadów pozyskanych za pośrednictwem formularzy wygenerowanych w FusionSystem. Do danych tych należą takie informacje, jak imię, nazwisko, nazwa, numer telefonu, adres e-mail, adres, kod pocztowy i miasto. Pozwoli to na zaawansowaną komunikacje z leadami i prowadzenie kompleksowych działań marketingowych opartych na ich cechach i zachowaniach.
Integracja iPresso z FusionSystem będzie dalej rozwijana, by dostarczyć użytkownikom tych systemów jak największych korzyści.
Odpowiedz