Czy interactive content to nowy trend w content marketingu?

Tak, przynajmniej według Sary R. Moulton, szefowej działu contentowego w Playable. Twierdzi ona, że interaktywne treści, czyli właśnie interactive content, może pomóc marketerom w zwiększeniu zaangażowania klientów. Ale czym tak naprawdę jest interactive content?

Ogólnie rzecz biorąc, interaktywne treści są zawsze aktywne, a nie statyczne, co oznacza, że ​​mogą się one dostosować się do konkretnego czytelnika i jego potrzeb lub zainteresowań. Według Sary Moulton treści interaktywne mogą generować większe zaangażowanie czytelników. Content marketing staje się wtedy pełnoprawną dwustronną komunikacją. Dzięki temu możesz skuteczniej docierać do czytelników (użytkowników, klientów), personalizując ich doświadczenia i przekazując im wiedzę, której poszukują.
Co ciekawe, my już od jakiegoś czasu mamy w swojej ofercie interaktywne treści. Zapoznaj się z naszą ofertą content automation. Jedną z oferowanych przez nas funkcji jest automatyczne dopasowywanie wyglądu treści do serwisu. Do dyspozycji są m.in. elementy personalizujące treści dla każdego odwiedzającego. Brzmi interesująco? Zajrzyj na podlinkowaną stronę, aby dowiedzieć się więcej!

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.