Konwersje to fundament każdego biznesu. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę e-commerce, platformę SaaS, czy jakąkolwiek inną działalność, zarówno offline, jak i online, chcesz, aby klienci konwertowali, czyli robili to, na czym Ci zależy (kupowali Twoje produkty, wysyłali zapytania ofertowe, zapisywali się do programu lojalnościowego itp.). Martech opublikował artykuł opisujący cztery ciekawe sposoby na zwiększenie konwersji w Twoim biznesie.
Pierwszym sposobem na przyciągnięcie większej liczby klientów do Twojej firmy są opinie od innych klientów. Sprawiają, że potencjalni klienci są bardziej przekonani do Twoich produktów i usług. Po drugie, powinieneś zdecydować się na remarketing. W ten sposób możesz dotrzeć do osób, które już były zainteresowane Twoją firmą.
Trzecia metoda to personalizacja marketingu i CX. Personalizacja to bardzo skuteczna strategia, pod warunkiem, że prawidłowo do niej podejdziesz. Zapoznaj się z naszymi ramkami rekomendacji, aby dowiedzieć się więcej. I po czwarte, warto rozważyć ekskluzywne oferty dla najbardziej zaangażowanych klientów.
Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj cały artykuł (tylko po angielsku). I nie zapominaj, że marketing automation to także doskonały sposób na zdobycie większej liczby klientów!
Odpowiedz