Czy wiesz, czym jest e-mail intelligence?

E-mail marketing to potężne narzędzie, dzięki któremu możesz skutecznie docierać zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów. Jeśli jednak chcesz odnieść sukces na tym polu, musisz upewnić się, że Twoje e-maile i newslettery są ciekawe i zoptymalizowane pod kątem potrzeb odbiorców. Jak możesz to sprawdzić? Wykorzystaj w tym celu e-mail intelligence. 

W najprostszej formie możesz wykorzystać e-mail intelligence, korzystając z narzędzia, które pozwoli Ci analizować skuteczność Twoich kampanii e-mail marketingowych (właśnie coś takiego oferujemy w iPresso). Możesz także subskrybować newslettery konkurencji i analizować każdy przesyłany przez nich e-mail. W ten sposób możesz lepiej zrozumieć, jak działa Twoja konkurencja i wykorzystywać tę wiedzę do ulepszania swoich e-maili.

Powinieneś przede wszystkim skoncentrować się na analizie następujących elementów:

  • Do kogo kierowane są maile wysyłane przez Twoją konkurencję?
  • Jak te firmy tworzą tytuły maili?
  • Co robią, aby ich newslettery były angażujące?
  • Jakie dodatkowe rozwiązania podnoszące skuteczność stosują?

W ten sposób pozyskasz cenną wiedzę, która ułatwi Ci ulepszanie własnych newsletterów i maili reklamowych.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.