Czy zacząłeś już korzystać z marketing automation w swojej firmie? Czy jesteś zadowolony z wyników? Być może możesz poprawić coś w swojej strategii. Jest co najmniej 12 rzeczy, które warto sprawdzić.
Niedawno Joe Martin, wiceprezes ds. marketingu w firmie Scorpion, opublikował listę 12 wskazówek pozwalających usprawnić marketing automation w Twojej firmie. Oto niektóre z jego sugestii:
1. Opracuj strategię, która pomoże Ci mierzyć skuteczność prowadzonych działań.
2. Zacznij od podstaw i małych kroków – nie rób wszystkiego na raz. Warto zacząć od e-mail marketingu.
3. Skoncentruj się na pielęgnowaniu leadów sprzedażowych i personalizacji doświadczeń klientów (to tutaj MA najbardziej się przydaje!).
4. Bądź w kontakcie z klientami, zwłaszcza po tym, jak złożyli zamówienie.
5. Upewnij się, że Twoja strategia marketing automation jest nie tylko skuteczna, ale także w pełni zgodna z Twoimi celami i potrzebami biznesowymi
Oczywiście to tylko pięć krótkich sugestii, które stanowią dobry punkt startowy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, jak wdrażać i optymalizować automatyzację marketingu, zwróć uwagę na ten artykuł (tylko po angielsku) i oczywiście regularnie zaglądaj na naszego bloga!
Odpowiedz