Martech to nie po prostu ciekawe rozwiązanie dla wielkich firm, które mają środki i chcą zaoszczędzić trochę czasu. Dzięki martech możesz znacząco poprawić swoje działania marketingowe/sprzedażowe i obsługę klienta i to na co najmniej cztery sposoby.
Martech to wiele różnych narzędzi i platform, które wspierają Twoją firmę w:
- Zarządzaniu danymi klientów: Z coraz mniejszą rolą plików cookie, musisz zwiększyć swoje wysiłki w kwestii gromadzenia i analizowania danych klientów. Wiele platform danych klientów (customer data platform) znacznie to ułatwia. Dzięki temu możesz tworzyć głębsze relacje z klientami i dawać im to, czego potrzebują.
- Skuteczniejszym marketingu: Martech to automatyzacja, ale także mierzenie osiąganych wyników. Wdrażając narzędzia martech, nie musisz zgadywać, co działa, a co nie. Wszystko możesz przeanalizować dzięki modułom analitycznym.
- Zarządzanie zasobami cyfrowymi: Dzięki martech możesz łatwo zarządzać, przechowywać i optymalizować wszystkie swoje zasoby cyfrowe. A dzięki narzędziom opartym na SEO i AI możesz tworzyć treści w pełni spełniające wymagania Google.
- Personalizacja: Dziś nie ma marketingu bez personalizacji. Dzięki niej możesz budować trwałe relacje z klientami, sprzedawać więcej produktów i poprawiać UX swojej firmy.
Odpowiedz