Blog iPresso Marketing Automation
ecommerce news

Chcesz wygrać na rynku e-commerce? Musisz oferować doskonałe doświadczenia zakupowe!

Jak donoszą niedawne badania prawie połowa (49%) klientów jest gotowa przejść do innego sklepu internetowego, jeśli tylko ten zapewnia wirtualne narzędzia do lepszego zapoznania się z produktami i/lub oferuje usługi doradcze. Transformacja cyfrowa dotknęła nie tylko sprzedawców, ale także ich klientów. Jeśli chcesz prześcignąć konkurencję, musisz zapewnić swoim klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe.

Nic dziwnego, że sprzedawcy szukają lepszych i prostszych sposobów angażowania klientów i zadowalania ich. Handel (zarówno stacjonarny, jak i online) nieustannie się zmienia, a oczekiwania klientów zdają się stale rosnąć. Co gorsza, zwykle klienci nie są lojalni wobec sklepów internetowych, szukają po prostu najlepszej obsługi, jaką mogą uzyskać.

Jeśli chcesz utrzymać klientów i ugruntować swoją pozycję na rynku, troszczenie się o obsługę klienta i doświadczenia zakupowe osób odwiedzających Twój sklep powinno być Twoim głównym priorytetem. Wprowadzaj nowe usługi i rozwiązania (umożliwiające np. lepsze zapoznanie się z produktem) i bądź na bieżąco z tym, co dzieje się w branży. To jedyny sposób na odniesienie sukcesu na tym trudnym rynku.

Maciej Mazurkiewicz

Maciej Mazurkiewicz

Marketing Specialist w iPresso Marketing Automation.

Dodaj komentarz