Strona główna » Czym jest metaverse i co to oznacza dla sektora MarTech?

Czym jest metaverse i co to oznacza dla sektora MarTech?

Czym jest metaverse i co to oznacza dla sektora MarTech?

Metaverse to jedno z najgorętszych haseł świata marketingowego i IT. Jednak nadal dużo osób nie do końca wie, o co chodzi. Jeśli jesteś jedną z takich osób, zapoznaj się z rezultatami ożywionej dyskusji między trzema liderami MarTech zaangażowanymi w metaverse.

Liczba firm zaangażowanych w metaverse jest już liczona w setkach. Metaverse to już rzeczywistość, szczególnie biorąc pod uwagę, że młodzi ludzie już od jakiegoś czasu spędzają czas w wirtualnej rzeczywistości. Wkrótce będzie to gigantyczna wirtualna przestrzeń, gdzie będziemy mogli się uczyć, odkrywać nowe rzeczy, korzystać z rozrywki (były już koncerty w metaverse!), kupować produkty i usługi i poznawać nowe osoby.

Z uwagi na ogromny potencjał tej technologii, coraz więcej dużych graczy jest zaangażowanych w tę technologię i w nią inwestuje. Są już tutaj takie firmy, jak Amazon, Samsung, Google, Facebook, Adobe i Sony. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat metaverse, zapoznaj się z tym artykułem (tylko po angielsku).

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.