Strona główna » Różne rozumienie wartości w segmentach

Różne rozumienie wartości w segmentach

Różne rozumienie wartości w segmentach

Segmentacja bazy kontaktów to nie tylko dobra praktyka pozwalająca na lepsze zarządzanie i utrzymanie porządku w komunikacji. Segmentacja służy przede wszystkim wyselekcjonowaniu odbiorców, których łączą różne wspólne cechy, do których dopasuje się odpowiedni scenariusz komunikacji. 

Wartość produktu lub usługi nie musi być jednoznaczna dla przedstawicieli różnych grup. Ta sama usługa może być wybierana ze względu na różne motywacje, cena jest jedną z nich, jednak cena to nie wartość. Jeśli wartość samego (również wartość dodana) produktu/usługi przemawia za wyborem, to wylądują one w koszyku, a cena nie będzie ostatecznym determinantem.

Relatywizm różnych grup w podejściu do wartości musi być brany pod uwagę w strategii komunikacji. Bez zwracania uwagi na różne aspekty “tego samego” nie jest możliwe osiągnięcie celów w postaci zwiększenia sprzedaży. 

Personalizacja i Marketing Automation idą tutaj w parze na ratunek. W systemie MA iPresso szybko i dokładnie można przeprowadzić segmentację bazy kontaktów, przeanalizować historię aktywności użytkowników (na podstawie aktualizujących się indywidualnych profili) oraz stworzyć spersonalizowane scenariusze komunikacji, które podkreślą (między innymi), dlaczego dana usługa, treść lub produkt są (lub mogą być) wartościowymi dla odbiorcy.

Analiza, personalizacja, lepsza komunikacja — to i wiele więcej dostarcza system do automatyzacji marketingu iPresso.

Zachęcamy do sprawdzenia, jak łatwo i szybko iPresso może pomóc w optymalizacji codziennych procesów, zyskaniu większej efektywność oraz szybszej realizacji celów marketingowych. 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.