Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
14 July 2025
News

Najnowszy poradnik IAB o 3rd party cookies

  • 14 marca, 2022
  • 1 min read
[addtoany]
Najnowszy poradnik IAB o 3rd party cookies

IAB Europe wydała zaktualizowany poradnik  dotyczący 3rd party cookies, który ma pomóc firmom w przygotowaniu i przejściu zmian, które nastąpią po 2022 roku.

Poradnik skierowany jest do:

– agencji reklamowych

– firm IT

– wydawnictw

– przedsiębiorstw działających on-line

– wszystkich opierających swoje strategie na 3rd party cookies

Z poradnika dowiecie się między innymi o:

– zakładanych/prawdopodobnych alternatywach dla cookiesów

– komentarzach odnośnie działań prowadzonych przez największych graczy na rynku, którzy przygotowują się do „post cookies era”

– najważniejszych przyczynach, które spowodowały decyzję odejścia od 3rd party cookies

– wpływie analizy metryk (wskaźników) oraz weryfikacji reklam

– sposobach, jak właściciele mogą wspomóc proces znalezienia jednolitej alternatywy dla 3rd party cookies

Przewodnik IAB to kompleksowa dawka praktycznej wiedzy, która dostarczy zarówno sprawdzonych informacji, jak i inspiracji do podjęcia niezbędnych działań.

Przewodnik „Guide to the Post Third-Party Cookie Era – Updated in March 2022” do pobrania Tutaj.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *