IAB Europe wydała zaktualizowany poradnik dotyczący 3rd party cookies, który ma pomóc firmom w przygotowaniu i przejściu zmian, które nastąpią po 2022 roku.
Poradnik skierowany jest do:
– agencji reklamowych
– firm IT
– wydawnictw
– przedsiębiorstw działających on-line
– wszystkich opierających swoje strategie na 3rd party cookies
Z poradnika dowiecie się między innymi o:
– zakładanych/prawdopodobnych alternatywach dla cookiesów
– komentarzach odnośnie działań prowadzonych przez największych graczy na rynku, którzy przygotowują się do „post cookies era”
– najważniejszych przyczynach, które spowodowały decyzję odejścia od 3rd party cookies
– wpływie analizy metryk (wskaźników) oraz weryfikacji reklam
– sposobach, jak właściciele mogą wspomóc proces znalezienia jednolitej alternatywy dla 3rd party cookies
Przewodnik IAB to kompleksowa dawka praktycznej wiedzy, która dostarczy zarówno sprawdzonych informacji, jak i inspiracji do podjęcia niezbędnych działań.
Przewodnik „Guide to the Post Third-Party Cookie Era – Updated in March 2022” do pobrania Tutaj.
Odpowiedz