Blog iPresso Marketing Automation

Raport K2 Technologie i marketing w e-commerce – wyzwania i trendy 2021

Firmy działające w branży e-commerce w czasie pandemii niejednokrotnie przekroczyły swoje KPI, a konkurencja nie pozostaje daleko w tyle. W nadchodzących miesiącach ten, kto będzie w stanie lepiej ogarnąć komunikację z odbiorcami i ją utrzymać poszerzy i to pewnie znacznie swoją bazę. Do tego potrzebne są odpowiednie narzędzia MarTech i tutaj zaczyna się problem. Dużo firm zamierza je wprowadzić lub nawet jakieś wprowadziło, jednak ciągle poziom obycia z MarTech jest niski. W efekcie duża część przedsiębiorców zatrzymuje się na poziomie planowania – i to niedokładnego, ponieważ nie zdają sobie sprawy co nowoczesne rozwiązania mogą dla nich zrobić (i to wcale niedużym kosztem).

73% według danych z raportu K2 chce wdrażać zaawansowane narzędzia technologiczne – jednak nie wie za bardzo jakie to mają być narzędzia i jak się do nich odnieść. Automatyzacja, która stanowi jeden z głównych fundamentów efektywnego dotarcia do odbiorców z powiększających się baz to nie opcja, tylko konieczność. Konieczność, z której sprawę zdaje sobie zaledwie 38% ankietowanych.

Ostatni rok dla dużej części firm działających w e-commerce był rokiem wzrostów. Jednak bez zaangażowania odpowiednich środków technologicznych szybko okazać się może, że wzrost odbiorców i klientów będzie zbyt duży do przerobienia.

Analizę tych kwestii oraz komentarze ekspertów, które pozwolą wam lepiej się ukierunkować znajdziecie w raporcie K2 Technologie i marketing w e-commerce – wyzwania i trendy 2021

Zapraszamy również do sprawdzenia sekcji produkt na iPresso.pl, gdzie znajdziecie korzyści jakie daje automatyzacja dla branży e-commerce i nie tylko.

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz