Blog iPresso Marketing Automation
Amazon w Polsce, wejscie amazonu na polski rynek

Amazon w Polsce

Wejście Amazonu na nasz rodzimy rynek wywołało duże poruszenie, głównie wśród firm. Krajowi przedsiębiorcy przez ostatnie tygodnie w napięciu śledzili każdy ruch zbliżającego się coraz szybciej giganta.

Wczoraj 02.03.2021 strona Amazon.pl zaczęła działać. Amazon od teraz jest oficjalnym, największym konkurentem dla Allegro, co z pewnością odbije się na notowaniach giełdowych spółki. Co zyskają sprzedawcy i konsumenci? Na pierwszy rzut oka nową możliwość do sprzedaży oraz kupna produktów. Jednak krajowi odbiorcy są już w dużej mierze przyzwyczajeni do „swoich” platform sprzedażowych. Platforma amerykańskiego giganta, nie będzie dla nich wielką rewolucją, tylko nową, dodatkową opcją. Amazon z pewnością na brak klientów narzekać nie będzie, jednak marketerzy będą musieli bardzo się wykazać, by przekonać odbiorców do zakupu produktów, które bez problemy mogą dostać u „sprawdzonej” konkurencji.

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz